Veel gestelde vragen

Hoe bestel ik bij Gezondheid aan huis?
1. U kunt de producten via de site bestellen middels de knop "winkelmand".
2. Telefonisch, via 0318-64 89 89.
3. Via ons e-mailadres: info@gezondheidaanhuis.nl.

Zijn de prijzen bij de producten met of zonder BTW?
Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Ik ontvang geen bestelbevestiging? Wat nu?
Waarschijnlijk is het door u opgegeven e-mailadres foutief of onvolledig.
U kunt ons e-mailen of bellen voor een extra bestelbevestiging.

Hebben jullie contacten met één groothandel?
Nee, wij bestellen bij meerdere groothandels en ook bij veel producenten / importeurs. Zodoende kunnen wij vaker (en vaak ook sneller) over de producten beschikken. Zelfs moeilijk leverbare producten zijn hierdoor vaak nog leverbaar.

Als ik een product bestel dat niet meer leverbaar is. Hoe gaan jullie daarmee om? Ontvang ik dan een tegoed?
Wanneer een product voor langere tijd niet leverbaar is of voor ons niet meer bestelbaar blijkt bekijken wij voor u of er een alternatief product leverbaar is. U wordt op de hoogte gebracht van het alternatief en u kunt hieruit een keuze maken. Mocht dit niet uw keuze zijn boeken wij het door u betaalde bedrag aan u terug. Dit gebeurt binnen 10 werkdagen na annulering van uw bestelling. Aan tegoeden heeft u tenslotte niets!
Hoe kan ik de bestelling betalen?
U kunt uw betaling betalen via iDeal, PayPal, Internetbankieren, achteraf betalen met Klarna Factuur of een overschrijvingsformulier.

Kan ik ook betalen met mijn creditcard?
Wanneer u uw creditcard aanmeldt bij PayPal dan kunt u via het betaalsysteem van PayPal bij ons betalen met creditcard.
Meer informatie over PayPal vindt u "Betaling en bezorging" links onderaan op onze website.

Kan ik een betaalwijze later aanpassen?
Wanneer u eerst heeft gekozen om met iDeal uw betaling af te handelen en u vervolgens toch graag via overboeking of PayPal wilt betalen is dit geen enkel probleem. U mailt ons uw ordernummer en de gewenste betaalwijze. Wij sturen u dan de benodigde gegevens.

Ik heb een couponcode gehad van jullie, waar kan ik die inleveren?
U kunt een couponcode inleveren in stap 3 van het bestelproces. Meer informatie over couponcodes.
 
Hoe log ik in op de website?
Links op onze website zowel bovenaan als in het midden vindt u een link "Login".
Daar kunt u doormiddel van uw e-mailadres inloggen.

Ik kan niet meer inloggen? / Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Via onze website kunt u een wachtwoordreminder aanvragen.
Mocht u hiermee niet geholpen zijn, kunt u ons e-mailen/bellen wij zoeken het graag voor u na.

Ik bestel voor een bedrijf, ik zie bij het inschrijfformulier geen mogelijkheid om onze bedrijfsgegevens in te voeren, kan ik bij jullie bestellen?
Wij zijn een postorderbedrijf dat zich juist richt op de particuliere markt. Ook zijn er meerdere bedrijven die bij ons producten bestellen, bij het infschrijven van een nieuwe klant kunt u kiezen of u zich als particuliere of als zakelijke klant wilt registreren.

Waarom moet ik bij jullie inloggen om te kunnen bestellen?
Om de volgende redenen is het handig om te kunnen inloggen op onze website:
1. Naast de statuse-mails van uw bestellingen kunt u ook via het inloggen de status controleren.
2. U behoeft niet bij elke bestelling alle adres- en aflevergegevens in te voeren, deze zijn reeds bij het inloggen ingevoerd.
3. Vanuit het "Mijn Orders" kunt u producten die regelmatig besteld gemakkelijk herbestellen.
4. Gebruiker van de website zijn zonder het plaatsen van een bestelling verplicht u tot niets.

Ik wil mijn registratie ongedaan maken. Wilt u mij laten weten hoe ik dit kan regelen?
U kunt ons e-mail sturen en dan bevestigen wij uw uitschrijving.
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten afleveren?
Dat is mogelijk, u kunt dit aangeven nadat u bent ingelogd.
Voor elke bestelling opnieuw kunt u dit afleveradres wijzigen.

Hoe verzenden jullie mijn bestelling en wat gebeurt er als er niemand thuis is?
Wij verzenden uw bestelling, met "handtekening voor ontvangst", dit houdt in dat u dient te tekenen voor ontvangst.
Als er op moment van aflevering niemand aanwezig is, laat PostNL Pakketservice een bericht achter met het volgende aflevermoment.
Mocht u ook dan niet aanwezig zijn zal het pakket worden afgeleverd op (doorgaans) het dichtstbijzijnde postkantoor, daar kan u het nog gedurende drie weken afhalen.

Hoe snel het ik de bestelde producten in huis?
Doorgaans heeft u de bestelling binnen twee a drie werkdagen na ontvangst van uw betaling in huis.
Mochten de door u bestelde producten een langere levertijd oplopen, dan melden wij u dit per e-mail of telefoon.

Wat zijn de verzendkosten, ik woon in Rotterdam?
Bij bestellingen onder Euro 45,00 met een Nederlands afleveradres berekenen wij Euro 4,95 verzendkosten.
Bij bestellingen boven Euro 45,00 met een Nederlands afleveradres berekenen wij geen verzendkosten.

Verzend Gezondheid aan huis ook bestellingen naar het buitenland?
Wij verzenden bestellingen naar de volgende landen: Belgie, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot Brittannie, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië,  Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.
De verzendkosten bij buitenlandse afleveradressen zijn afwijkend.
U kunt alle verzendkosten voor het buitenland nakijken via de linkerkolom, keuze "Betaling en bezorging".
 
Waar vind ik de productinformatie?
Via een klik op de productfoto, productnaam of "Lees meer" button. Wanneer er geen productinformatie beschikbaar is kunt u ons e-mailen, wellicht dat er toch informatie beschikbaar is.

Ik kan een product niet vinden.
Wanneer u een product op onze site niet kunt vinden, e-mail ons de naam van het product, wij zoeken direct voor u na of het door u gewenste product nog leverbaar is.
Waar vind ik de status van mijn bestelling?
Aan de linkerzijde van de website ziet u het inlogmenu. Na het inloggen komt in dit menu de melding "Mijn Orders" in beeld. Na een klik op deze link ziet u uw bestellingen. Daarbij staan status, orderbevestiging, PostNl-barcode en na verzending van uw bestelling ook de digitale factuur.

Hoe weet ik wanneer mijn pakket is verzonden?
U ontvangt bij verzending van uw bestelling een bevestiging per e-mail. In deze e-mail wordt ook de barcode van PostNL vermeld, zodoende kunt u ook de status van PostNL blijven volgen.
Zodoende weet u precies welke dag u het pakket in ontvangst kan nemen. Ook vindt u de status terug in het Inlogmenu "Mijn orders", zoals hierboven beschreven.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verwerkt?
U ontvangt na plaatsing van uw bestelling een ordernummer en een bevestigingse-mail.
In deze e-mail staan alle gegevens (uw adresgegevens en uw bestelling) nogmaals hernoemd.
Mocht u deze e-mail niet ontvangen kan dat aan een aantal zaken liggen:
- Uw e-mailbox is vol of uw spamfilter heeft onze e-mail aangemerkt als spam.
- Het e-mailadres is niet volledig/correct ingevoerd op onze website, daardoor ontvangt u geen bevestiging.
 
Hoe kan ik een tip of verbetering aan jullie doorgeven?
Uiteraard zijn wij blij als klanten met ons meedenken! We vernemen het dan ook graag als u tips of verbeteringen heeft waardoor wij u en andere klanten nog beter kunnen helpen. U kunt ons daarvoor e-mailen op info@gezondheidaanhuis.nl, bellen op 0318-648989, tweeten naar @healthathome of laat een berichtje achter op onze Facebook-pagina.

Hoe kan ik een klacht doorgeven?
Uiteraard doen wij alle moeite om al onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wanneer u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling vernemen wij dat bij voorkeur per e-mail of telefoon. Op alle klachten wordt binnen twee werkdagen gereageerd.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Hoe lang is de bedenktermijn?
Wij hanteren de Thuiswinkel richtlijn van 14 dagen. Dat betekent dat u 14 dagen heeft, na ontvangst van alle producten uit uw bestelling, om uw bestelling te herroepen en vervolgens 14 dagen heeft om uw bestelling te retourneren. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn hygiene-artikelen, zoals bijvoorbeeld scheermesjes, tampons, etc. of anderzijds producten waarvan de verzegeling is verbroken.
Bij terugzending van producten die niet aan bovenstaande voldoen kan het herroepen kosten met zich meebrengen.
Neem gerust contact met ons op om te vragen of een product onder het herroepingsrecht valt.
Voor herroeping van uw bestelling kunt u gebruik maken van ons herroepingsformulier dat u bij registratie van uw klantprofiel is toegemaild en tevens op aanvraag kan worden toegemaild.

Wat moet ik doen om mijn bestelling te annuleren?
Wilt u één of meerdere producten terugsturen, volg dan de onderstaande stappen, daarmee verwerken wij de retourzending zo snel mogelijk:
1. Stuur ons een e-mail (met een ingevuld herroepingsformulier) of bel ons om te laten weten dat u een (deel van uw) bestelling wilt annuleren. Vermeld daarbij uw ordernummer.
2. Na contact met onze klantenservice kunt u uw bestelling binnen 14 dagen terugzenden aan ons retouradres, deze wordt u telefonisch of per e-mail gemeld. De kosten voor retournering zijn bij PostNL plusminus Euro 6,95, deze kosten zijn voor uw eigen rekening.
3. Zo snel mogelijk, maar zeker binnen 14 dagen na herroeping van de overeenkomst ontvangt u het aankoopbedrag, inclusief eventuele reeds betaalde verzendkosten terug. Terugbetaling gebeurt via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u betaald heeft. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen of u heeft aangetoond dat de producten geretourneerd zijn.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
Als de ontvangen producten niet overeenkomen met de door u bestelde producten is dat natuurlijk erg vervelend. Wij willen dat dan ook graag snel oplossen en vernemen dat graag binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Stuurt u ons daarvoor een e-mail (info@gezondheidaanhuis.nl) of belt u ons via 0381-648989 en vermeld daarbij het ordernummer. U ontvangt dan van ons een antwoordnummer waarnaar u kostenloos het verkeerd geleverde product kunt retourneren en u ontvangt uiteraard alsnog (zonder verzendkosten) het juiste product.

Ik heb een verkeerd product besteld, wat nu?
Wij lossen dit zo snel mogelijk voor u op! Neemt u eerst contact op met met onze klantenservice. Vervolgens retourneert u op uw kosten het verkeerd bestelde product, waarna wij u kostenloos alsnog het juiste product toesturen. In geval van een prijsverschil wordt dit nog berekend, of aan u teruggeboekt.

Ik heb een beschadigde bestelling ontvangen, wat nu?
Dat is vervelend, wij doen er alles aan om de bestellingen zo goed mogelijk te verpakken. Mocht het zo zijn dat de bestelling beschadigd wordt ontvangen vernemen wij dat graag van u via e-mail of telefoon.

Vallen de producten onder een garantie?
Alle producten die in onze webshop te koop worden aangeboden vallen onder de wettelijke garantie. Een product moet dus datgene doen wat u, als klant, er van in alle redelijk mag verwachten.

BEL 0318 - 64 89 89
Nu beschikbaar
Merknaam: A-C | D-F | G-I | J-L | M-O | P-S | T-V | W-Z | 0-9
Productnaam: A-C | D-F | G-I | J-L | M-O | P-S | T-V | W-Z | 0-9
0 producten
E-mail:

Wachtwoord:

 

Aantal producten: 0
Totaalprijs: 0,00
Thuiswinkel Reviews
Uitstekend

14.312 beoordelingen door bevestigde kopers
Partners
partners Betaling en bezorging Betaling en bezorging
Onze sterke punten
  • 7 gediplomeerde drogisten
  • 10.000 producten voorradig
  • Gratis verzending
    vanaf € 45
  • Discrete verpakking
  • Thuiswinkel Waarborg
Geneesmiddelen keurmerk
Social media
/